HAPPYFACE x2

Nu hade jag tänkt föra en vanlig resume - som jag brukar - över min dag.
Listen carfully.

Skolan började med lite engelska och vi ritade väldigt fina bilder på "tea-party" tillbehör i våra böcker. Mkt vackert. Sen blevdet slöjd och jag måsste kommentera att jag har världens största tålamod. Jag skulle sy en slips (jag var klar med mitt seriösa arbete) och när det blev ett litet fel orkade jag inte rätta till det utan rev isär den. Men den funkar ändå aldeles utmärkt att använda för att dekorera sigsjälv med. Sedan vardet idrott och vi hade sammhällsorientering och eftersom jag och bina är the masters på orientering så var vi dom första som kom tillbaka och tagit alla kontroller. Sen blev det lunch och efter lunch blev det svenska, Vi fortsatte jobba med frågorna/brevet om sigsjälv och jag känner att jag måste skynda mig litegrann om jag ska hinan klart. Men jag tycker faktiskt att dedära arbetet är riktigt roligt och det ska bli trevligt att se resultatet ! Sedan hade vi bara ett kort språk och vi fick använda den tiden till att förbereda oss inför morgondagens NP.
Efter skolan tog jag, natta, bina, sandra och linda bussen till stan. Bina skulle och klippa sig så vi tog farväl då hon hoppade av vid norran.. Om jag ska vara 100% ärlig hoppas jag inte att hon snaggade sig. aja, jag och natta gick iaf på stan för att söka examen-kläder till henne, utan framgångar. Sedan ringde iaf sandra och vi bestämmde att träffas på Wok 'n Roll för att sedan gå ner till älven och äta. Vi tog även varsin lyckokaka och egentligen är det ganska idiotoskt att betala 2,50 för en papperslapp, i princip. Men den bar faktiskt godare än vad jag minns =) Sen gick vi ngra sista minuter på stan för att sedan jag och Natta skulle gå till balder för att vänta på att hennes mamma + krille skulle komma. Vi satt på ngra bänkar vid grusplan och natta ville inte ha mina kex =( SEna kom dom iafd och vi gjorde oss iårdning inför innebandyn ! , Det gick väl hyfsat bra iaf , =) sen åkte vihem till kåge där sedan tyra hämtade mej och jag for hem. Kom hem och fastnade DIREKT framför tvn. altså FYFAN VAD HÄRLIGT ! ;D semifinal nästa ! <333333333333333

image89

Ni får ha en UNDREBAR kväll allihopa !, Min glädje kommer inte försvinna i första taget iaf ! :D
PusssHEJJ

Postat av: Niklas såklart!

ÅH WEINHANDL I MITT HJÄRTA :D

2008-05-14 @ 23:10:30
Postat av: IP

instämmer med föregående talare ! (L)

2008-05-15 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0