HAPPYFACE

TJA SNYGGINGAR!

Idag har jag varit skittrött men tycker ändå att dagen varit riktigt trevlig ! Den var väl lite seg i början med NO (gymnasieförberedande Fysik, typ om kraft och tryck och sånn skit), svenskan gick vä llite bättre. Där kan man iaf vara lite oseriös på  frågorna vi håller på med. Idrotten var inte den roligaste, konditionsträning. Det var SKITKALLT + att det haglade. Idag har de tvarit SJUKT väder, det har regnat, snöat, haglat och vait skinande sol. I alla fall så åt vi lunch sen (fil&flingor) och tjollrade på som vanligt. Sedan började viccan hålla på mitt hår, och det slutade att även sandra, natta och bina tog över, och resultatet blev sjukt. JAG har inte tänkt lägga in ngn bild (iaf inte nu för jag har min mobilkabel hos mamma) men jag kan berätta att de tvar gulligt. Efter det hade vi so, jag nästa lektion ska jag börja med fördjupning, bra jobbat. Sen hade vi bara matte kvar och det var riktigt NAJS eftersom A & C var på bad så det var bara jag, fia, natta, bina, viktor & jonas på matten och vi gjorde IQ-test för 5-åringar med biggan. Det första kom jag på skitsnabbt *skryter* .. MEN DET ANDRA! jag fattar verkligen inte.......... ett mysterium !
Efter skolan fick jag åka med fia&gunilla till mamma där jag åt middag och efter det blevdet att gå tillmusikskolan. Vi skulle nämmligen repa, men det blev inet så mkt gjort, hehe vi körde igenom 1 låt 1 ggn (A) , starkt jobbat :) resten av tiden satt vi och snakkade om massa :) masssor av pluss på HannazZ <3 Sen åkte jag hem med Fia och hennespappa i deras bil med en fia i knäna :) mysigt ;D och när jag kom hem harjag bara duschat och chillat och snakkat med pappa om min moppe typpppp :)

HA EN TREVLIG KVÄLL, PUSS PÅ ALLA SÖTA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0