Hey, I made it, I'm the world's greatest

Jag säger bara en sak;

image108

GAAAAAHHHHHH nu kännns det verkligen som att sommaeen är här !
Jag var nyss ute med hunden med bara shorts (ifs srumpbyxor under) och linne, och jag svettades ! Det är skitvarmt så jag var tvungen att ta mej lite svalkande glass och sätta mej ute på våran trapp! ;)
btw när jag var ute och var påväg hem tutade två bilar på mej efter varandra och jag såg inet vem som var i bilarna eftersom jag hade solen i ögonen. Jag kännde inte igen ngn av bilarna så när andra bilen tutade började jag tro att jag hade ngn brutal mördare bakom mej eller att jag typ hade glömmt ta på mej ngt klädesplagg, men så var inte fallet =) jag viknade iaf tillbaka till första bilen eftersom han/hon vinkade till mej ;)

Idag missade jag första bussen igen , hehehhehehehehheheheh (A). dagens lektioner har inte varit så seriösa. Läspasset startade väl ungeför 10 min försent och vi hann inte läsa mkt, non snakkade/tjaffsade vi mest om när vi skulle ha prov, tyskan saatt jag viccan och sandra och snakkade hela timmen, och matten var jätterolig då vi räknade uppgifter på tavlan =) Sen blevdet lunch och sen blev det a-pass. på a-passet snakkade vi om att vi kommer vinna uppdraget igen, vi bestämmde vad alla skulle göra på kubb/fotbollsdagen och jag bestämmde mej efter många om och men för att spela fotboll (förlåt mej laget om jag klantar till det). Sedan sjöng vi igenom avslutningslåten typ 87397923872 ggr och jag tror magnus har fattat vad jag tycker om tonarten =) Sedan blev det elevens val och vi spelade igenom båda låtarna, eller vi delade upp gruppen i 2 grupper för att man inte rymms så fruktansvärt många på en scen ! ;)

Sen har det bara varit en chill dag ! =)

Och bina kommer till skolan imorgon (hon vill ju inte missa sista musiklektionen med magnus, fyfan det känns verkligen sorgligt=( ) så då slipper viccan åka olagligt på min moppe =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0