i am flying

Igår kunnde jag inte uppdatera min blogg p.g.a att min dator laggade. Fåse om detta inlägg hinner bli publicerat innan datorn lagar igen, vi kan ju iaf hoppas på det =)

image92

Igår efter skolan kom jag hem till mamma och den första jag möter är jenny. Hon bor typ nästan här nu på vardagarna, haha. Aja, vi åt iaf midddag och det var jättetrevligt och efter middagen kom min käre vän bina och vi gjorde efterrätt tsm :) mumsigt värre. sedan blev det den traditionella promenaden och sen slötittande på tv innan hon for =) mkt trevligt. Sedan kollade jag på hockeyn tillsammans med jenny, mattias och bennet. Jag var ruskigt trött men jag sov bara 15 första minuterna i tredje perioden. =)

Idag lördag började jag dagen med att sova riktigt länge. det var skönt. Sedan duschade jag och tog en KORT vända på HM & Apoteket =) Efter det var jag jätteduktig och skrev klart min läslogg och skrev brevet till "klassporträttet", men jag är osäker om jag ska skriva ett nytt p.g.a att det kankse är för personligt. Men ifs så kan jag ju ändra lite saker då jag skriver in det på datorn. Sedan åt jag och sedan tog jag moppen till Lina =) Det var jättettrevligt och vi kollade på tv och satt bara och snakkade jättelänge :) och det var verkligen roligt det måste vi göra oftare =) <3



Nu sitter jag här om den nörd jag är och funderar när jag ska gå och lägga mej. Förhoppningsvis tar jag snart mitt förnuft till fånga och stänger datorn och iaf lägger mej och lyssnar på min kära mp3 :) men jag måste köpa nya hörlurar för mina gammla är så ohärliga att jag snart inte klarar med (A) hih trevligt att veta . alla bryr sig säkert skitmkt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0