im living to love you

Jag skämms nästan för det jag gör nu.
Heh, inte bara nästan
haha näe, men jag sitter och lyssnar på svensk hiphop. Det är ju inte min favoritmusikstil i vanliga fall . Men jag sitter här och lyssnar på gammla låtar som jag en gång gillat, och sånna låtar är faktiskt helt okej. Fonky Frech, Anton & Affe, Block 44, Fredric, RMK & Jadde, mina favoriter i sjuan, kanske 2-3 år sedan. Gammla minnen och känslor dyker upp, och det är nästan som att jag gillar det. Jag sitter här och kan alla texter utantill, nästan vartenda ord i varje låt, nästan småroligt =)

RMK - Äkta Kärlek
Långa dagar uten nån att krama om
Ingen kärlek för jag saknar sånnt
Har aldrig hittat den rätta vägen
För jag saknar det ni kallar äkta kärlek
Är ensam nu men det kan hända att vinden vänder
jag har väntat med ängslan men det verkar som om inget händer
är och förblir ensam, väntar på att vindarna ska vända


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0