imorgon är det religion prov

dagen har sett ut ungefär såhär;
Steg upp seg som altid, orkade inte platta håret så seriöst så jag körde på lite lockigare än vanligt. När kom till skolan hade vi läspass med MKT seriöst läsande. Först röstade vi om avslutningslåt och sen orkde jag inte läsa (hade inte ens med mej en bok). Sedan blev det no och det är väl sådär. Jag tycker inte att bert är så gullig som lärare och jag gillar inte områdes så värst mkt. Sedan blev det tyska och vi hade andra delen av läsförståelse NP. Det gick väl som det gick. Sen fick man inte sluta när man var klar (tack monika det var vänligt) utan vi skulle köra lite förberedelse inför speeddatingen. kul. Sedan hade vi matte och vi lärde oss algebraiska lösningar till ekvationssystem, sedan fick vi veta vad vi fick på nationella och jag är gaaaanska så nöjd :D Efter det blev det mat och det var pannkaka så jag var glad. Sedan blevdet a-pass och vi var i grupperna som vi har inför niornas-middag. endel i min grupp var väldigt seriösa och brydde sig skitmkt om vad som skulle göras. aja inge fler kommentarer. Sedan blevdet elevensval och eftersom ngn sexa hade alla instrument till ngn teater (om jag inte minns fel) så hade vi bara 15 minuter då vi bestämmde vilka låtar vi skulle spela upp på musikdagen.
Där var skoldagen slut och vi gick ut för att vänta på bussen och jag (och ewe) kännde för att kasta lite sten mot våra andra trevliga kompisar. dom mäkte inget först så jag tog en större sten och skulle kasta. Men jag har inte världens bästa sikte så jag råkade kasta på en lillkille !!!!!!! =(((( förlåt ! det var faktiskt inte meningen .
När jag kommit hem har jag bara chillat B) inte gjort någonting. legat i sängen och inte sovit utan bara legat, kollat andras bloggar, snakkat lite på msn och lyssnat på musik . Det vanliga altså =)

puss på dej, hejhej

image98


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0