jag gillar att snakka om hår bara så alla vet

TJA
 just nu längtar jag VERKLIGEN efter att klippa mej
ser så otroligt många andra som är snygga i håret, men här går jag som inte har klippt mej på ett halvår typ (inte överdrivet). MEN jag kommer inte att klippa mej förrän efter sommaren innan skolan börjar om. Jag har inte pengar förrän då till klippning. Och beroende på hur mycket pengar jag har då så kanske jag kan göra någt roligare oxå. Jag är jävligt peppad på att göra slingor, typ rödoranga, . eller lila, . eller blå. hehe (A) fast helst rödoraga =) men jag vet inte jag har inte "bestämmt" vad jag vill än (A)
Jag vet typ nu hur jag vill klippa mej (inte så olikt som jag brukar, fast stötte skillnader mellan lugg och resten av håret, altså det går inte förklara xD ), fast det kommer SÄKERT ha ändrat sig till då jag har pengar. heh, så brukar det vara. Men ifs så är det ganaks smart att låta håret växa ut nu på sommaren. Då är det lättare att sätta upp och då blir man lättare av med hårproblemet ! . + att eftersom jag har lockigt hår så är det ett helvette att ha kort lugg på sommaren om man inte känner för att platta typ helatiden, då man kan bli utsatt för vattenkrig, opanerade bad. OSV =)
Så, jag får helt enkelt vänta till augusti typ =) men jag tror iaf att jag ska färga om mitt hår nästa vecka eftersom förgen senaste gången satt typ i 2-3 tvättar, sedan var nästa allt borta. inte så kul. så nu ska jag då INTE köpa det märket nåmer.. Jag tror bara att det blir att färga mörkare, det känns alltid bara frächare och mindre risigt när man färgar så därför =)

image109
en tjej som typ alltid är snygg i håret ,^^ Hayley Williams i paramore. fast jag gillar hennes hår ännumera då det var rött med oranga och blonda partier som i videon till missery buisness till exempel =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0