kind of like it

Jag har märkt att jag nu på senaste tiden fått stressa då jag ska skriva i bloggen. Kankse märks på innehållet, jag ber isf ursäkt för det. Altså jag vet egentligen inte vad jag gör, jag är inte speciellt upptagen eller så, men det bara blir så =)

image81
cool bild men inte min, jag tror att jag ska börja fotografera lite mera =)



Idag har väl varit som torsdagar i allmännhet. Läspass där man inte läste ngt, No där man inte heller gjorde så överdrivet mkt, Tyska NATIONELLA där jag läste dreizehn(13) (eller hur det nu stavas) iställer för dereizig (30) - duktigt jobbat, sen hade jag matte där jag heller inte gjorde så mkt. Shit nå låter jag riktigt oansvarstagande men jag antar att jag varit ganksa trött/oseriös och på rethumör idag. Det kankse te.x sofiiiaaa märkt (A)
Efter lunch blevdet arbetspass där jag försökte vara duktig och skriva til "brevet" men det lyckades inge bra, jag skrev inte ett enda ord, men jag sandra och bina hade ganska trevlig ändå =) Sen varde bara ev kvar på denna dag och det brukar ju alltiv vara lika trevligt. Visst, det var trevlig så länge vi spelade the pretender, men sen blev det bara jobbigt, det går inte vara så många folk i en musiksal.
Sedan blevdet att vara i musiken med viktor, hanna och leffe och "repa". Repen blir bara oseriösare och oseriösare. Dagens rep bestod av att kolla på youtube typ, och så vidare =) ganska trevligt ändå , sen gick vi iaf ut till bussen och åkte hem.
Hemma har jag verkligen inte gjort mkt. ätit, typ. och nu ligger jag och funderar på när jag ska gå ut med min söta hundkompis :) Jag ska nog göra det alldeles strax för jag har inget bättre för mej :) Jag måste nog ta på mej mössa för det är KALLT och när man går på söder så blåser det typ rakt igennom skallen känns det som.

Förövrigt är jag en glad tjej =)
handtag, famntag, klapp & kyss (A) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0