light my life?

Gårdagskvällen tillbringade jag till störstadel i kåge med sandra. Vi hade väldigt trevligt, och ibland kankse mindre trevligt xD FAST det beror förståss hur man ser på att dra mopperna fram och tillbaka genom kåge =) Om jag ska vara ärlig så tycker jag nästan att det inte var SÅ farligt, det var faktiskt småskojj (A) :] Efter det blev det att se film och lite annat =) det var en trevlig kväll =) <3
När jag kom hem satt såklart pappa och såg hockey, och jag följde hanns exempel. Jag han se ungeför från halva andra. Bra match, men fyfan vilket surt slut..

Vad ska man hitta på idag då?
förmodligen ingenting, det brukar bli så på söndagar. Kommer nog att sitta här framför sdatorn en hel del. Kanske -som igår- kolla på kläder på hemsidor och önska att jag hade massa pengar. Eller kanske inte gör någonting. Eller kankse skriva en läslogg, det borde jag göra men det är så förbannat tråkigt. Fåse hur det blir.

HÄV A NAJS DÄJ
=^.^= kissemiss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0