men så mycket mer, än det ögat ser, ser dom hos varan

Gårdagens disneyfilms tittande var riktigt trevligt! vi såg 3 filmer;

image102image103image104

Jag älskar alla 3 och dom är bra på olika sätt <3 :)


 
Idag har iaf jag och sandra varit på stan =) jag köpte mig ett par svarta shorts och ett långtlinne/klänning (kalla det vad du vill) och ett par flipflops. Ingenting var onödigt, eller okej klänning/linnet var kanske det men man kan ju inte motstå då det enbart kostar 49.50 ! :)
Fast störstadelen har idag inte gått åt till att köpa saker, utan det jag och sandra mest har gjort är att pröva fula/roliga/annaorlunda klänningar ! , det var gaaaaanska så roligt (A) och vissa var RIKTIGT fula !. hahahha :D
annars så harvi takit en fika och det var supergitt=)

trevlig dag :)

ha en trevlig kväll, nu ska jag försöka att börja skriva min so-fördjupning. jag har typ skrivit en mening hitils och den ska vara klar på fredag. grattis till mej.

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0