mors dag <3

Idag har jag altså jobbat. hela dagen.
Jag steg upp klockan strax efter halv elva och klädde på mig, åt frukost, plattade håret och satte upp det, osv allt man bruka göra på en morgon. sedan skjutsade tyra mej till byske.
När jag kom dit var det första jag fick göra (förutom att klä på mej spendrups t-shirt med matchande förkläde) att göra 7 tårtor. marängtårtor med jordgubbar. dom såg riktigt goda ut, och jag vet att dom var det för jag fick smaka i slutet av dagen (A) Sen har jag väl fått bära talltikar, kollat å fixat och diska. och snakka och vara trevlig med kunderna och fråga "smakar det braaaa?=)=)=)=)" osv :) riktigt trevligt faktiskt. och det känns som att alla kunder gillar att driva med servitriser (eller altså när man hämtar smutsiga tallrikar). menmen =) sen så har jag fått veta att nästa ggn jag ska jobba är den 14juni klockan 11. jag skrev nog upp det för att ha skrivit upp det NGN stanns ;P Jag far en riktigt trevlig lön också, det är trevligt ;D

jag har bara kraschat ett glas idag =)

nu har jag ont i fötterna =)

grattis mamma på mors dag :] <3 du fick ingen present iår (A)

hejhej, hoppas ni haft en trevlig dag =)

Postat av: plupp

ORÄTTVIIIST!

2008-05-25 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0