never stop belivin'

Dagnens vaknande skedde vid strax före 1, då tyra kom in och väckte mej. Efter det har jag både varit inte så kreatig och väldigt kreativ. Jag har nämligen letat fram ett par jeans som jag aldrig använder och sytt om dom till shorts. Dom blev okej, jag kanske kommer att använda dom i sommar, kanske. Men ett tips om ngn annan ska göra desamma eller till mejsjälv och jag ska göra så med ngra andra byxor, så klipp dom så dom blir längre där bak, för jag klippte av dom rakt  (eller kanske klippte jag snett, vetinte) och dom blev bra fram, men lite korta bak.
Efter det har jag kollat lite, eller ganska mkt, på HM;s hemsida. Och jag vill ha ganska mkt kläder. Men jag måste spara alla mina pengar nu till england, jag vill ju kunna shoppa där. Fast jag tror ändå att jag vill köpa ngt nytt plagg till sommaren, fasst då tror jag inte att jag beställer kläder, utan jag kollar på stan.


image85


Menmen, nu kommer jag förmodligen bara ta det lugnt fram till middagen och fåse vad jag hittar på sen =) kanske ringer ngn och se om vi kan hitta på ngt, eller man behöver inte ens hitta på ngt det är chilligt att bara sitta och kolla på tv/film oxå =) aja

Ha det bra, puss och kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0