New beginning.

Alla som tycker det är tråkigt att läsa "dagboks-blogg" bör nog scrolla neråt litegrann



Igår var en helt vanlig skoldag förutom allt var annars. Eller inte annars men inte som vanligt iaf, aja. Dagen började med No-prov, jag är hyffsat nöjd men jag vet att jag har ett slarvfel och jag kommer ha fel på sista uppgiften för där kom jag fram till ngt helt orimligt. Efter det blev det andra boksamtalet för i veckan och barnen var lika söta men kankse lite mera tystlåtna denna gång. Sedan blev det idrott och då vardet jogging som gällde. Det är "trevligt" att jogga då man lyssnar på bra musik och då man inte får mjälltugg , fattade inte varför jag fick det - jag har inet fått det på år och dar - men det gjorde iaf så jag träffade min nua kompis sten. Efter lunch blevdet sista nationella provet , Matte del C. Det gick bra fram till sista uppgiften. Där tappade jag helt bort mej.
Efter maten var jag hos min kompis bina och vi var ute och promenerade (som vanligt :D ) och sen blev det lite tv-tittande. Chillig (eller ska jag "Chillad"? ) kväll =)

Det första vi gjorde idag när vi kom till skolan var att vi (klass 9a & 9b) tog bussen till byskebadhus. Det stod simmning på schemat. Jag var inte så peppad men det var faktiskt trevligare än vad jag trodde (om man gämför med dom lektionerna vi missade (A) ) . Det blev att simma ngra vändor och "livrädda" dockor på botten och rädda en drunknande viccan. jag var skitbra :] elller.... efterdet lärde vi oss mer om framstupa-sidoläge och munmotmun-metoden, hehe ;P Efter badet kom vil tilbaka och hade slöjd och det är alltid mysigt =) Efter maten hade jag och bina Engelska redovisningen och det känns SKITSKÖNT att ha det bortgjort. Det gick faktiskt bra förutom att jag hakade upp mej på varje ord jag sa fast jag stod och läste innantill :D Efter eneglskan (som egentligen var svenska-lektion) hade vi bara en kort tyskalektion där vi inte gjorde så mkt (bara snakkade) blev det bussen hem och sen har jag bara tagit det lugnt. =)
snart ska jag nog se inspelat prisonbreak från imåndags, och efter det topmodel =)



Alla som tycker det är tråkigt att läsa "dagboks-blogg" kan börja läsa nu igen


image82

Sommaren närmar sig med stormsteg

Pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0