NO GIVING UP

TJA SNYGING ;D

Fredag den andra maj.
Dagen böjade inte så positivt. Menmen, hoppas det gick bra hos läkaren idag iaf, ska nog ringa sen och se.. Sen tog jag iaf moppen och körde till mamma, komhem och var skitglad eftersom jag ska vara ensam hemma i helgen, men typ 10 minuter senare var jag redan uttråkad (A) Sen tog jag en sväng på statoil för att köpa lite godis för ikväll men typ jusst då jag kom tillbaka ringde min kära syster och frågade om jag ville följa och grilla i myckle och självklart var jag på eftersom jag inte hade ngt planerat. Hon och mattias kom iaf och hämtade upp mej och sen for vi och inhandlade våran middag och sen for vi til myckle. Det var första ggn jag åt grillat iår och det var suuupergott, grillat hör verkligen ihop med sommar och jag får bara mer och mer sommarkännsla varje dag nu. SNART ÄR SOMMAREN HÄR ! ;D, aja, sen blev det kladdkaka bakat ur mitt minne (den blev PERFEKT :} )och sen spelade iaf ja och Jenny ngra vändor Skip-bo och eftersom jag har tur i spel (och otur i kärlek) så vann jag såklart, fasst det var nog inte tur tror jag =) sen strax efter elva sjutsade dom hem mig igan och jag kom tillbaka till en mörk lägenhet. Men nu är jag typ skitglad igen och jag sitter och lyssnar på massa musik <3 ,
jag ska försöka att inte vara uppe för sent =)
man måste ju orka vara uppe imorgon oxå, för då ska jag osv till natta och filmmys :]

PUSS PÅ KINDEN ;*


Postat av: lisa

ha en underbar kväll/natt! :)

2008-05-02 @ 23:51:29
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Sussie

Bloggdesign till utlottning! Kolla in min blogg för att se hur du kan bli den lyckliga ägaren till den! :)

2008-05-02 @ 23:53:31
URL: http://sussie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0