sommartider hej hej sommartider

hej och hallå
Nu sitter jag här i min säng och skriver. idag har jag gjort exakt ingenting. en riktigt skittråkig dag altså. hoppas att det blir ngt roligare ikväll.
snart är det sommar, det är helt sjukt
vi har bara 2 "seriösa" veckor kvar av skolan och sen är det sista veckan . det känns helt sjukt. sen är det slut på att gå i kåge, i nian, med 9b. fyfan jag kommer att sakna det. och inte bara lite. det är klart jag längter till hösten, det gör jag verkligen men jag kommer sakna klassen som fan. man får väl försöka "ta vara på tiden" men det är ett uttryck jag verkligen inte gillar. aja, hoppas det blir bra sista veckor=)
sen den 8/7-28/7 ska jag och sabina frenander på språkresa till brighton, england. det kommer bli sjukt roligt. i sommar kommer jag nog att göra många roliga saker. jag har iaf bestämmt att denna somman inte ska bli  som förra, som varken var speciellt händelserik eller spännande. men jag är ganksa säker att (speciellt england-resan) denna sommar kommer bjuda på nya händelser och erfarenheter.
image101
jag^bina^viccan^ <3

igår klippte jag mitt hår igen, nu är det så gott som jämt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0