were is the love?

LÖRDAG
Kort sammanfattning; Dagen började med att sandra ringde, och efter att jag ätit lunch tog jag moppen och körde till kåge. Vi segade lite på deras studsmatta och efter ett tag så for vi och kollade vägarna runnt maxi och kollade jackor på intersport. Sedan blevdet lite mjukglass och sedan åt jag hos hennne =) <3
På kvällen for jag och sandra till övernattningslägenheten för vi, natta och bina skulle ha filmmys och allmännt trevligt . Vi kollade lite på tv och såg final destination 2 & 3, ettan hade vi nämligen rdan sett innan. Sedan såg vi lilla sjöljungfrun och jag tycker typ att det är den bästa filmen någonsinn. Jag ÄLSKAR den. Jag gillar många disneyfilmer men den är en av dom riktiga favoriterna <3
efter det sov jag (A)




image78

Långt ovanför, finns det ett land,
där man kan gå i sol på en strand,
där man är fri, det kunde bli hela din värld
Ge mig ett liv, ge mig en tid, ovanför ytan
Låt mig en dag, bara ett tag få pröva på
Döttrar på land stöttar varann och jag vill
väldigt gärna byta
Slippa simma, bli en kvinna, redo att stå
Försöka förstå det de andra vet,
be att de svarar på mina frågor,
vad e lågor och hur blir det (heter det) glöd.
Vem ger mig stöd, när jag e svag,
ska jag få gå i solen en dag?
En utopi, som kunde bli hela min värld!


image79


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0