what if i say im not like the others

Okej =)
För att sammanfatta det hela kort så har jag skrivit lite på min so-fördjupning ikväll. Jag vet inte hur mkt man bör skriva men jag antar att jag måste lägga ner minst en kväll till (med en kväll menar jag inte en kväll utan kanske 1-2 timmar, högst). aja det känns bra att ha kommit en bit på vägen iaf
Imorgon känner jag på mig att jag kommer vara skittrött, och att jag anntingen kommer måsta springa till första bussen eller missar den helt (fast det är ju ifs inget ovanligt). Jag känner även på mej att jag inte kommer sommna så tidigt ikväll, för jag tror typ att klockan är 9-10 just nu, när den i själva verket snart är 12. inte bra inte bra. Jag får väl försöka somna snart. önska mig lycka till.

Altså just nu skulle jag vilja skriva ngt intressant. Men vad är intressant att läsa om på en blogg egentligen? Jag skriver ju oftast bara vad som hänt på min dag och så.. jag har så lite inspiration om vet inte annars vad jag ska skriva om. Får hoppas att jag snart får en s.k. snilleblixt och kommer på ngt =) och inte bara avslutat detta inlägg lika meningslöst som mina andra inlägg :P

image105
här är iaf en bild av mig som min kompis linda ritade av mig för mer än ett år sedan. Hittade den på datorn och tyckte att den var så lik så jag är tvungen att visa den =)

image106
Hittade även denna bild som min vän viccan ritat av mej, tror att konstverket gjordes i vintras eller ngt liknande =)

Jag tycker att båda bilderna har sin egen charm , och man ser ju iaf att det mest gemensamma på bilderna är mitt lockiga hår. så LETS TALK ABOUT HÅR. Är de det som folk tänker på mest hos mej, mitt lockiga hår? xD ååhhhhnejjjjj nu fårjag ännu mera komplex för mitt hår än vad jag redan har ! , jag tycker att jag redan har nog mkt problem med det xD ;P
Fasst det är väl så;
Jag = Lockigt hår
Det är väl egentligen bara att acceptera, för så kommer att alltid att vara. :P
och jag får vara glad typ en ggn per år då jag känner att jag faktiskt har fint hår, fast jusst nu vill jag bara att det ska bli 1-2 dm längre, och en annan färg, gärna platt oxå. hehe (A)
Men jag har inte tänkt görs hårförlänging eller plattpermanenta det. Hårförlängning är för vanligt och för "fjortis" (fast det är fint) och plattpermanentning blir så risigt + att det inte blir så najs när man får "utväxt".
Det enda rätta är väl att acceptera och fortsätta platta varenda eviga morgon =)

image107= Min bästa vän <3

Sov gott, =) godnattpusss ;*

Postat av: krister

HAHAHHAHAH EN SÅN DÄR PLATTÅNG HAR JAG D::DD den suger

2009-06-05 @ 19:00:48
URL: http://viktoooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0