...you know we don't have all the time...

Idag är det onsdag och imorgon är det torsdag.
(Jag ville bara få det konstaterat för mejsjälv för då kan man tänka bättre.)

Idag när jag kom efter skolan möttes man (som vanligt nu för tiden) av min käre syster. Det första hon frågade var om jag kunnde spela blockflöjt och jag var sorgligt nog meddela att jag inte kunnde det. Sen gick jag vidare till köket för att kolla om vi hade någonting gott men eftersom jag inte hittade något drack jag bara ett glas vatten sen gick jag till mitt rumm och slängde mej på sängen. Jag vaknade en timma senare av att min syster berättade att hon skulle fara och sen sommnade jag igen. Klockan 6 väckte mamma mig för då skulle vi äta. Efter maten kännde jag mig för att vara riktigt duktig och satt mej för att börja kolla lita på so:n (religion, fyfan). Det gick väl hyfsat bra , och jag ska nog nu snart be mamma förhöra mej (A) Jag har även skrivit om (till störstadel) mitt brev till svenskan och nu är jag mer nöjd än förra ggn. Fast det kriteriet var ifs inte så svårt att uppnå =)

image97
bara för att ja allti gillat den bilden <3

Tjolahopp, hoppas ni har och kommer få en fortsatt trevlig kväll =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0