Ett inlägg om hår !

Varje gång jag kollar mig i spegeln blir jag förvånad av hur ljust mitt hår är o.O kanske inte så konstigt egentligten eftersom det var ett tag sen jag färgade det. Men det konstiga är att eftersom jag färgade håret borde det bli en tydligare utväxt, men icket=) bra dte iaf. Funderar nu på om jag ska skita i att färga håret på ett tag och ha den färg det blir eller om jag ska göra ngt annat. Ni får gärna rösta;

Hur ska jag göra?
1. Gör ingenting
2. Färga det som jag brukar, brunsvart
3. Färga det helt svart
4. Färga det ljusare, typ ljusbrunt ALDRIG blont
5. Färga det hos frisören för att få ngt coolt/mer annorlunda resultat


jag vill ha lååååååååååååååååångt hår

Postat av: Sofiia

5=D

2008-11-12 @ 20:44:29
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: jag

men GAAHH det är ju dyrt (A)

2008-11-12 @ 21:31:18
Postat av: Pröva det här och se resultat inom snaraste framtid!

Jag tycker du inte ska göra någonting. Samla istället bajs i en hink (helst lösbajs) och massera in det i hårbotten varje gång du duschar. För snabbare resultat kan du även göra en inpackning av läckerheterna i hinken. Låt det sitta i 5-10 minuter och skölj sedan (o)nogrannt med ljummet vatten.

Du kommer se resultat inom 4 veckor!

Hoppas du tar vara på mitt tips och tänker för innan du färgar, när det finns en sådan här bra lösning!



Med vänliga hälsningar Schwartzkopf's egna Sabina "snyggve" Binlus.

2008-11-18 @ 17:09:32
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0