GODNATT

Hallojj världen !

Igår skrev jag inget inlägg p.g.a att JAG VAR I ÖVIK OCH SÅG P ÅHOCKEY NÄR SKELLEFTEÅ KROSSADE MODO! det var KUL SOM FAN och skitbra stämmning. Modos klack suger lika mycket nu som förr och det är lika roligt att äga dom denna ggn !
Det var då jag och min käre kompis natahalie, hennes pappa och chrille (och resten av np-bussen) som var på plats och kvällen bjöd på mycket mera än underbar hockey. Det blev snöbollskastning och NER I DRIVAN snakk (men ingen lyckades). Jag och natttiiiiiiiiiiiiiie var även mkt seriösa HEEEELA kvälle. Natta är 6 år, fråga han som satt bakam oss, han håller säkerligen med!
Det negativa med det hela är väl att man kom hem till vackra skellefteå igen vid 1-1.30 tiden och att man var TRÖTT SOM FAN imorse (och resten av dagen).
ja fyfan, denna dag har inet vare rolig. trött trött trött trött. sen blevdet iag gymmet och sedan repa =) trevligt travligt ! och nu ska jags ova för jag har int i skallen !

ha det bäst och gör mkt dummt !
PUSSÄLSKLING !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0