have to understand

Hejhej
fråga mej inte varför jag skriver detta inlägg nu. Jag borde sova men det går inte.

Nu är jag iaf helt klar med mitt rum. Har kameran hos mamma så kan inte lägga ut några fina bilder. Jag blev iaf helnökd med resultatet och det blev jättemysigt närman har tänt lite ljus=)
Ikväll har jag iaf varit hos min käre vän sandra i kåge. Några andra trevlga personer var oxå där och vi hade allmännt trevligt=) först blev det lite singstar och det var verkligen JÄTTELÄNGESNE men det var kul som bara den. Efter det blevdet att gå och och ha smö-krig och det var även kul fast man blev en aning blöt (A) När vi kom in igen så blev det att kolla på filmen what happends in vegas och jag tyckte den var jätte bra och gullig :] jag grät typ 3-4 ggr, fråga mej inte varför ! sen blevdet iaf att fara hem eftr att ha blivit en aning irriterad på min kära pappa&tyra. Nu är jag iaf här. Liggande i min säng och skriver detta blogginlägg och klockan är snart 1. Jag kan inet tänka på att sova så många andra saker som dyker upp i min skalle. Faktum är att jag inte ens gör någonting annat på datorn. Jag snakkar inte emd en enda person på msn. vad gör jag uppe? jag ska fan upp vid 9 imorgon för att ha en j ä t t e r o l i g dag, .........not.



så många frågor,

Postat av: bina

Jag minns dom fåren! Det var i luleå eller piteå eller vars det nu var. Dom var onda och ville döda oss....gulp

2008-11-23 @ 13:14:46
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0