jag kanske måste träna lite på potenser

HejHallå=)
dagen har varit som alla nadra dagar.
FÖrsta lektionen var svenska och vi argumenterade mot varandra + att vi va vid klätterväggen (mkt givande). Sen hade vi cad och jag tror att hjon börjar gilla mig lite mer jag blev inte tillsagd en enda gång idag ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
 ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! efter caden blev det lunch och fiskgratäng är got om man kryddar det med 2987928749283 kilo citron och svartpeppar. Efter maten hade vi klassråd och jag vart utsedd till ordförande (tack mina käre kompisr, verkligen TACK) och jag tycker mot all förmodan att jag skötte mig riktigt bra, kanske någonting som jag borde satsa på i framtiden ! Efter klassrådet hade vi engelska och då fortsatte vi skriva på våra "short-stories" och jag blev fördig och då skulle man fortsätta läsa i sin förbannade bok. Jag hatar min bok. Jag fattar ingenting ur min bok. Jag kommer inte hinna läsa ut min bok. Jag vill bränna min bok!
Sen tvärgick jag och emma på stan och vi höpte vax (inför helgens händelser !!!!!! hjälp) och jag köpte en julklapp till min fader=) jag är mkt duktig!


hej snygging
jag hjärta min röda slips
ÄVEN viktoria sa att hon tycker det är fult med slips på tjejer
men hon ändrade sig när hon fick se mig ;)


(bild; google)
jag hjärta pepparkakor
jag överkoncumerar dom
jag kommer bli tjockare än tjockast i jul

HEJDÅ HA EN BRA KVÄLL <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0