jahaja där ser man !

SATAN vad det lagga med länkarna i förra inlägget, det uppdateras inte ens närjag ändrar det ?!??!
aja skit samma !


vetinet va ja ska berätta men iaf kan jag säga lite saker i punktform (det va länge sen!!!!!)

x Igår va ja på stan me emma och viktoria! pusspå er ;*
x Idag åkte jag hem i bussen med viccaaaannn <3<3<3<3
x Jag skiter i att göra fysikläxan
x Jag PALLAR INET GÖRA ENGELSKA
x På lördag ska jag på IKEA och köpa nya mödler till mitt rum !
x Jag borde sova snart eftersom jag märkt hur skönt det är att lägga sig tidigt o.O
x Jag MÅSTE nog fullfölja min och emmas "plan" även fast jag är en fegis! (A)
x IMORGON ÄR DET KÅGEROCK OCH VI SKA ÄGA SOM FAN!!!!!!! PEPPA!!!!!!!!!!

Postat av: Sofiia

VI SKA ÄGA MER ÄN SOM FAAN!!=D

2008-11-07 @ 06:56:24
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Emmaaaaaaa

VÅRAN PLAN ISABELL!!!! du missa ju chansen igår ;)

2008-11-10 @ 21:26:43
URL: http://busiit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0