JULE-STRESS

Hejsan alla vänner (och fiender)

Även fast dagen varit dryg som fan tycker jag ändå att den gått lindrigt undan ?
Kom till skolan och hade tms. Eftersom vi måste vara klara till uppgift 17* till på måndag så fortsatte vi jobba även på vårat hål, så vi satt och gjorde tms i drygt 3 timmar !!!!!!!!!!!!!!!! Efter det blev det snabblunch och sedan matte. Matten var väl som vanligt ungefär. Sen skulle vi ha svenska men det blev lite snöbollskrig innomhus först, jag kunnde ge igenn liiiite på johannes ;P Sen hade vi svenska och vi måste klura ut något ämne vi ska snakka om/argumentera för/mot tills på måndag om jag fattade det hela rätt. Jag vet inte vad jag ska välja. Efter det hade vi idrott och vi hade basket och det var kul. MEN jag har typ blivit sämst på allt när det gäller sport ? I kåge kännde jag mig iaf lite bättre men nu ligger jag mest på marken och krälar ?! Fattar inte vad som hänt men jag borde skärpa mig. Efter idrotten slutade vi så jag och emma begav oss till gymmet och gymmade litgrann. Sen blev det att cykla hem och jag är nu trött som fan! Men jag har många saker jag måste göra, kanske inte allt ikväll då men;

1. Plugga inför matteprovet tills imorgon. Det är det första matteprovet i mitt liv jag kommer plugga på men jag känner mig lite osäker på potenser eftersom vi i princip  inte jobbat med det.
2. Läsa min förbannade engelskabok som jag inte fattar någonting ur
3. Göra tms
4. Komma på vad jag ska snakka om på svenskan
5. Hjälpa mamma med julbaket
6. Komma på vad jag ska köpa i julklapp till resterande människor
7. Köpa julklappar till resterande människor
8. Bestämma vilken kamera jag vill ha i julklapp
9. Städa mitt rum
10. Sova


bild på mitt öga som jag gjorde linoliumtryck av i åttan (?)
sämst kvalla men orkar inte bry mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0