mysigt värre

Hejhej !
Igår blev det inte mycket gjort på dagen, men på kvällen blev det desto trevligare. Den tillbringade jag hos bina med bina natta och viktor. Vi kollade på idol och JOHAN VAR OVANLIGT BRA <3<3<3 och sen såg vi liftarens guide till galaxen. Det var andra gången jag såg den filmen men eftersom jag aldrig minns filmer jag har sett så gjorde det inget eftersom den är SPÅRAT rolig ! När man kom hem blev det lite datanördande (A)

Idag var jag hos lina ett tag, vi var ute och prommenerade till coop och kollade på glass (A), + att när vi kom hem tillhenne igen kolalde vi på lite tv. Sen for jag hem eftersom jag hade middagsansvaret ida och det blev hemmagjort pizza <3 mums! Och ikväll kommer inte ett skit att hända eftersom alla dissar mej och ingen vill följa mej på bio </3

Men jag har iaf en påse tortillachips med chilismak ! <3<3<3<3
+ att jag är ensam hemma ;D


Postat av: du vet vem

johan = usch!

2008-11-03 @ 00:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0