nalle puh och alla hans vänner är på besök

HejHejHejHejHejHejHejHej!
Jag är inte på sovarhumör nu för första gången idag. TYPISKT !

Ikväll har jag gjort lika mycket vettigt som solen är kall, helvetet är i havet och hjons röv är het. fast ifs så stämmer ju sista påstående så det sket sig =( fuck *slänger pennen i vägger och får sedan en mördande blick* . ja det är sant gottfolk, jag skulle vara död om blickar kunnde döda. Men jag tycker att du borde hälsa till gammelfarmor rut och hennes attraktiva make innan dom flyttar till amerikatt med sin papegojja. det vore ju synd att mista den sista guldtian man kan ärva. det vore oxå synd att tappa vettet , det kan man ha till stor nytta när man ska så morötter. om man inte har något vett då kommer det inget karoten i dom små godsakerna och då blir motötterna blå enligt en forskningsstudie som jag gjorde för 4 sekunder sen. det är även så att fiskar gilla luft mera än vatten. det är bara så att fiskar är så otroligt snälla varelser som tänker på oss homosapiens och att vi skulle bli chockskadade hela bunten om fiskarna började gå på alla sina ben.

men somsagt, man kan inte få allt här i livet </3

Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahahahah

2008-11-12 @ 22:09:15
Postat av: sötnöt

asså bella du är ju som du vart xD

2008-11-13 @ 11:49:12
URL: http://vicckan.blogg.se/
Postat av: Sofia

...IBADKARET!!!xD

2008-11-13 @ 12:24:59
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hihi(A)

2008-11-13 @ 12:25:24
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0