om IGÅR och IDAG

kågerock var BÄSTBÄSTBÄSTBÄSTBÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och vi var ÄNNUBÄTTRE <3<3<3<3<3<3
SATAN vilken rolig kväll,
puss på alla som gjorde min kväll så förbannat jävla rolig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3
puss på alla mina söta vänner, och puss på alla andra oxå
(
heheheheheheh menar sbaolut ingen spec (A) ) <3
Ni kan ju chekka in lite vidios på oss på youtube, filmade av bina =)
.

idag blev det iaf ingen sovmorgon
steg upp halv åtta eftersom vi skulle på ikea
nu är jag iaf hemma och det känns JÄVLIGT skönt !
pappsen ska lägga in golvet imorgon
och förhoppsningsvis skavi fixa golvlisterna oxå=)
och sen fårjag börja montera mina möbler =)

men AJA, nu ska jag se andra avenyn=)
PussHej

Postat av: Sofiia

SÅ SJUKT

SÅ SJUKT

SÅ SJUKT

SÅ SJUKT

!!!!

2008-11-09 @ 20:55:49
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0