ORKAR INTE......

HEJhallådär

Igår var det måndag och jag orkade inte skriva blogg, eller jag glömmde bort det helt enkelt. Finns väl inte mycket att nämna allt var som vanligt förutom attd et var SJUKT mkt snö och det blåste och var jävligt ;O SNön ledde väll till att det blev lite snöbollskrig (även innomhus ;O) och jag har ÄN inet ett igen !
Idag har väl dagen oxå varit som vanligt. På matten skickade vi iaf lite lappar med trevligt innehåll och på lunchen varvi på stan och jag köpte två julklappar ! det är typ rekortdtidigt för mig jag harnog alldrig köpt en julklapp i november tidigare :O ! Sen ikväll har jag iaf vare på musikskolan och repat =) träffade även jullltre där =)
Nu borde jag nog sova lite
Eller iaf läsa min engelskabok
den suger och jag fattar inget


randombild med random färger by FULJEVEL
gammal så klaga inte

btw jag längter tills jag fått min systemkamera <3<3<33<3<3<3<3<3
nu gäller det bara för mej att bestämma VILKEN jag vill ha,
men är inne p åen Canon EOS 450D

pusshej godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0