på skolan

HEJ
jag tänkte bara berätta att jag var mkt duktig person igår, jag startade inte datorn EN ENDA GGN ;D applåder till mig.
aja, annars så började skolan om igen efter lovet och det känndes väl sådär. skulle gärna ha lov i typ 948729874298432982 dagar till (altså tills jag dör).
Nu sitter jag och viktoria vid datorerna på tredje våningen i A-delen eftersom vi har hål. alla andra har stuckit och eftersom amanda lånade min cykel (och därmed skåpnyckel) har jag inte tillgång till mina saker :O så vi kunnde inet gå på stan ellert nå annat ovettigt. (kasnke tur pga att jag säkert skulle slösa pengar då, om inte annat på godis......)

vi har snart (12.35) fysik, yeha.. sen lite matte, sen slutar vi tack och lov
AJA alla andra får ha en trevlig dag .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0