passa dej för HJON

btw, jag glömmde nämna att igår steg jag ÄNNUMER i listan på HJONS favoritelever efter att jag råkade säga ordet "FUCK!" förhögt och kasta pennan i väggen.
MEN jag och vikkkkkiiie träffade på han i korridoren idag så vi vinkade lite snällt, och han sa hej, sen typ KOM HAN TILLBAKA och frågade hur det var med oss ?!?!?!?!??!? varför ?!?!?!??!??!? okej visst han älskar viktoria

Postat av: Lechna

asså HJON är den bästa <3<3<3<3<3

2008-11-04 @ 22:56:19
URL: http://linaekesryd.blogspot.com
Postat av: bbbbbbbbbbbb

men bella,förstår du inte att han vill ha dig? han använder omvänd psykologi och låtsas hata dig, allt för att han ska få prata med dig, människan han har mycket gemensamt med...speciellt kroppsdelar.



<3

2008-11-05 @ 15:28:46
Postat av: johanna

Isabell, du har blivit utmanad!

Gå in på min blogg och läs nogrannare :)

2008-11-05 @ 23:23:46
URL: http://hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0