rött är sött

ALTSÅ MAN BLIR SMÅARG när man kolla alla bloggar man har i sina favoriter, och sen har typ bara 2 st uppdaterat ?!? VAD GÖR NI ALLA MINA VÄNNER?! KOM IGEN BLOGGA BLOGGA BLOGGGA!!!!! =D

Imorse hade vi iaf matteprov och jag TROR att det gick riktigt bra, men få se när vi får tillbaka det jga LÄNGTAR ! =) sen vetjag inte vad vi har gjort resten a dagen, eller jo på fysiken erkännnde vikkkkeeee att jag var den smartaste personen hon kännde ! =) det är så sannt ! Efter skolan blev det lite snöbollskrig och mina byxor var MKT mysiga efter det ;) hah
 näe nu väntar jag bara på att galningarna ska komma och invardera mitt hem . Vi ska laga mat, vaxa benen, kolla på idol och göra andra trevliga saker tilsammans denna fredagskväll ! =)

och NU ÄR DTE BARA 3 VECKOR KVAR TILL JULLOV ! :D


När kommer tomten?

Snart kommer tomten!
Titta här är listan över all som vi vill ha!

Postat av: BINA

Nej men ursäkta. Min största dröm är ju verkligen att bli nästa Kenza och skriva 10 inlägg per dag. Min blogg är mitt liv. Förlåt mig och bra att du påminde mig! Nu ska jag bomba och blogga jevel.

2008-11-28 @ 15:57:27
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: BINA igen

smiiile

2008-11-28 @ 15:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0