skolkarN

jag orkar inte skriva nytt eller berätta på annat sätt, detta är kopat från mitt diariup på apb;
~
hjon - Jaadu isabell, vart vardu på lektionen i måndags då ?
jag - Jag fick ont i skallen så jag stack hem
hjon - Hur var kul på hockeyn då, jag såg dej på tvn?
jag - ........... xD

*några min senare*

hjon - Men du förrresten, hur vare på avtackningen av werner?
jag - Jooooråå, det varväl trevligt
hjon - Positivt från båda klackarna?
jag - jaadå ! och skelletfeåklacken varju mktmkt bättre än modos som alltid
*avbrutna av viktoria som vill ha hjälp*
hjon - MEN kan man inte få prata om hockey ifred ?!?!
~

HAHAHAHAHAHHAHA , jaadu, detta var ju trevligt. jag kan väl inget annat än erkänna att jag blev MEGAÄGD att han såg mej, HUR JÄVLA STOR CHANS ÄRDET xD
Men ja, nu har vi iaf ett gemensammt intresse xP det är najs !!!!!!!!

Annars fick vi sluta kvarti 1 idag, DET VAR SKÖNT SOM FAN ! <3

Postat av: Anonym

haha bellzor <3 hjooon



4EVAH!

2008-11-22 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0