UPDATE

Fredag;
Vi vaxade altså benen, det gjorde så SATANS JÄVLA ONT............ not. seriöst jag blv typ besviken på att det inte gjorde ont ?!?!?!? Sen blev det idol och JOHAN ÅKTE UT ! =( SERIÖST VAR TÄNKER SVENSKA FOLKET MED JOHAN ÄR BÄST OCH FOREVER MIN IDOL =( om inte alice åker ut nästa vecka så skämms jag för att vara svensk !
Lördag;
inte så mkt hände framtill hockeyn så skellefteå van över ssk. Det är alltid kul att vara på hockey fast det var en lite seg match ;P altid kul att umgås med nathalieeee my friend=) Sedan kom bina hem till mig och vi kollade på film och tjockade oss med godis och chips ! sedan blevdet att datanörda typ lite för länge (A)
Söndag;
Har varit duktig idag och gjort klart tmsen och läst lite i min engelskabok. Borde nog fortsätta med det nu men ska bara fortsätta datanörda ett tag till. och platta mitt hår. och sminka mig inför bion ikväll. och datanörda lite till. och sen är klockan så mycket så jag måste börja gå mot bio och sen är det KÖRT ! neämen måste väl antar jag ;S


vimmelbilder från norran.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0