who knows?

HEJ!
nu måste jag SKÄRPA MIG, jag har inte lagt ut några bilder på måångamånga inlägg!
FYSJUTTSIKKEN!

nu över till någonting heeeeelt annat; TVÅNGSTANKAR o.O

Altså jag har endel tvångstankar, som tillexempel att jag ibland måste gå och röra vid vissa saker, oftast vägskyltar. En annan tanke som jag har är att om en nagel är kortare än dom andra måste jag fila ner dom, kanske därför jag alltid har halvkorta naglar? En annan tvångstanke är att om jag lyssnar på musik på min mp3 måste jag ha volymen på vissa nivåer, och det är inte logiska sånna. Annars brukar jag jämt ha på mig någonting som jag tror symboliserar tur, jag har haft min ring och senast mitt armband (heheh okej snöre), men nu har jag ingenting och det känns typ konstigt ;S Andra konstigheter jag har för mig handlar oftast oxå om siffror till exempel att jag låter tiden och slumpen bestämma saker; "om jag ser en katt innom 5 min så ska jag göra dedär".
Jag vet egentligen inte varför jag håller på med sånnthär. Jag vet inte vad jag tror kommer hända om jag inte följer allt sånnthär men det känns som att jag inte vågar riskera att nånting dåligt händer. Men vem vet om det är någonting dåligt som ska hända? Kanske tvärtom, kanska ingenting bra händer om man inte vågar göra saker känns helt fel ? men samtidigt ska man inte göra saker som känns fel, är det då meningen att alla vi männskor på jorden ska leva i ett helvette ?
Okejokej nu hör jag hur jag låter. Längs inne så vet jag att det inte kommer hända någonting om jag inte går fram till dendära här-går-man-skylten. men samtidigt känner jag att jag måste. undrar varför och VAD det är som skapar allt detta?

En annan tanke som dök upp i min skalle idag var upprepanden av saker och ting. Altså siffror/bokstäver/osv som ständigt återkommer på olika sätt. Tänk om det finns någon slags kod för liver som man måste "komma på" för att få leva lyckligt. Någon slags kod för att man ska träffa den rätte osv. Sånna saker kan göra mig galen. föe lixom, man vet ju inte. Och det finns ingen som kan bevisa något eftersom allt detta bara kanske finns i vårat undermedvetna. Och OM någon skulle komma ut med att han/hon hade kommit på en slags kod skulle den för det första bli dummförklarad, och för det andra så kanske alla har en "personlig kod". Och vem vet, koden kanske "ändras" eller sluta gälla om man pratar högt om det, eller kanske man blir straffas på något annat sätt.
Jag hör även hur sjukt och orealistiskt detta låter men VEM VET, ibland kanske fantasin måste få flyga iväg bortom alla gränser. Eller kanske är även det "fel" enligt regelmästaren. Vem är det egentligen? Vem är det som bestämmer vad som är rätt och fel?

Okej nu känner jag att det "spårar ur", jag kan sitta här och speckulera i ÅR OCH DAR utan att det gör någon det minsta klokare.

HÄIHÄI


bara för att det är den konstigaste bilden jag någonsinn tagit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0