jag vill ha snö

Igårkväll blev det iaf bio med lina, johan, nicke, joel och joelskompis. Vi såg Righteous kill, och jag tycker att den var bra=) När jag kom hem blevdet såklrt datorn och jag snakkade på msn, redigerade bilder i ps och annat trevligt. Blev kasnke att jag satt uppe lite för länge. Idag vaknade jag en aning sent. Jag skämms nästan för att säga det, jag vaknade klockan 4 då mamma kom och väckte mig. Anledingen att ingen hade väckt mig tidigare var att mamma jobbad eoch bennet var i stugan. SÅ  jag sov helt ostört. JAG KOMMER INET KUNNA SOVA INATT =( det första jag gjorde d jag vaknade var att hjälpa till med middagen och äta, sen har jag varit ute och prommenaret i mörkret med kameran i min hand. fast min kamera får jämt slut batteri, så det blev inte så många bilder. men ni kan få se några ändå =) Efter det gjorde jag lite fika till migsjälv och jag vill tipsa om en sak, Varmoboy med vanljsocker och kanel i. SUPERGOTT! =) Nu ska jag försöa bli trött. kanske duscha och sen kanske kolla på lite andra avenyn. hoppas jag kan somna relativt tidigt ändå.


Gitarr <3

1. Mitt foto med seriös redigering av mig
2. Viktors MKTMKTMKT seriösa "redigering" ;)
3. Johans version á la gh

.
Kvällsbilder <3



Ha en fortsatt trevlig kväll
TAGGA ÖVIK IMORGON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss på dej =]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0