JUL JUL, STRÅÅÅLANDE JUL

IMORSE NÄR MAN VAKNADE VAR DTE MASSA SNÖ PÅ MARKEN <3<3<3 OCH DET HAR SNÖAT HELA DAGEN <3<3<3 NU ÄR DTE TYP MYCKET SNÖ <3<3<3 HOPPAS DTE FORTSÄTTER <3<3<3 JAG ÄLSKAR SNÖ <3<3<3

Dagen började med fysikprov och det tycker jag gick riktigt bra ! Jag tyckte innan att jag kunnde det hyffsat bra men var lite osäker på vissa saker men eftersom jag och flera andra fått samma svar på flertal frågor borde det ju vara rätt ;)
Sen blev det Bild och vi fortsatte med våra statyetter. Min ser då ut som en superhjälte/robot och jag gillar det. Den ska symbolesera "årets-skellefteåbo" men alla riktiga skellefteåbor är ju hjältar så. Sen ska jag måla den i svart och guld (royal saik) och det kommer bli riktigt najs !
Efter lunchen hade vi engelska och vi började på att skriva "short-stories" och jag fick inet skriva om drakar och prinsar och prinsessor som jag ville utan var tvungen att skriva om något mera realistiskt !??! + att vi nu har bestämmda platser på ENGELSKA OXÅ ?!?!?!?! VAFAN VI GÅR ETTAN PÅ GYMNASIET INTE LÅGSTADIET ?!?!?!?
Sista lektionen var matte och fredagsmatten är alltid lika kul ;) näemen det varväl inte lika spårat som det brukar vara men jag emma linus och alex hade riktigt kul ändå ;)
Efter skolan gick jag viktoria och lina på stan ett tag och det finns sjukt mycket snygga kläder på stan(OCH TROSER FÖR DEN DELEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), jag vill bara SHOPPA men det är snart jul och man måset köpa julklappar. ! + att jag dessutom slösar massa pengar på hockey (+ att jag sparar till en systemkamera)så det går absolut inte
När jag kom hem byggde jag ihop lite ikeagrejjer och imorgon blir jag förhoppninsvis helt klar med mitt rum ! Inte långt kvar nu och jag längtar efter att få se resultatet efter allt slit (fast okej det har vare roligt) =)
Sen kom bina och vi har bakat, datanördat, kollat på våran film vi gjorde ht i 9an, HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHHA xD den var kul. bina har gjort en film av alla svammelklipp ;) och sen har vi sett idol <3<3<3<3<33<3<3<3<3 JOHAN PALM I MITT HJÄRTA <3<3<3< och KEVIN <3<33< och ROBIN <3<3<3<333


bild: google.se
det är jättemysigt med levande ljus


btw, jag tappar typ HAKAN varje ggn jag kollar viccans blogg, ibland är det inte uppdateringt på flera veckor, men iblend som denna vecka är dte typ över 5 inlägg per dag !?!??! ;) BRA JOBBAT !!!!!!!! :D

puss på er ! <3


Postat av: B

HÅLLER MED , förutom johan palm.MOHAHAHAHA Men bra att anna-anna-lång panna åkte ut!

2008-11-22 @ 15:26:54
Postat av: Anonym

JOHAN PALM KAN DRAAA MHAHAHAH



SNÖÖÖÖÖ <3<3<3<3

2008-11-22 @ 19:36:40
Postat av: Viccan

hahaha vi har lite att göra ibland på skolan (A) ;P

2008-11-23 @ 15:37:06
URL: http://vicckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0