FRIDAYFRIDAY

Okej nu ska jag berätta om min fredag! =)

Skola som vanligt. Började med fysik som var exakt som alla andra fysiklektioner. Sedan blevdet långrasten då man ALLTID går och köper något  kaffeterian ?!  INTE BRA. Bild sen iaf och det är alltid lika trevligt. Och eftersom jag och viktoria var klara med våra landskaps-vattenfärgs-blider fick vi göra vad vi ville, så vi har ett mkt najsigt prijekt på g! ;) Sen blev det lunch med JÄTTEGOD mat. Efter lunch hade vi engelska och och min grupp (och flera andra) hade redovisning (dedär satans tekniska-rapporten), hjon var på plats MEN jag var inte det mista nervös ?!?!??!??! jag tyckte själv att det gick hyffsat eftersom jag inte är så jävla säker när jag snakka engelska men jag kollade typ aldrig på mina stödord ens =) efter engelskan hade vi bara matte kvar och jag säger bara en sak; SPÅRAT ! xD brukar bli så där på vänstersidan xD- jag diskuterade iaf med linus och han påstod att han var den ultimata människan, hmm? resten var även väldit normalt. Sen när vi slutade skulle ju SÅKLART alla jävlas och sno mitt lås ! ;)
Efter skolan skulle jag på stan och köpa den jätteeesnygga klänningen på hm :] jag är jättenöjd ! hittade även en t-shirt. Sedan var även lina här ett tag och vi hade trevligt på msn ! Efter det blev det mat och efter maten kom emma och lina hit. och efter att tag kom nicke oxå. vi kollade på idol och ROBIN E FÅR JU FAN INTE ÅKA UT !!!!!!!!!!!! VAD TÄNKER SVENSKA FOLKE MED ?!?!??!?!?! hoppas han ändå klarar det ..... :( vi gick även på hemmakväll och hyrde en film: The Zodiac. Den är JÄTTELÅNG :O 2,5 timme ! iaf så hann inte emma och nicke se klart hela filmen (lina skulle sova här) men jag och lina fortsatte kolla på filmen.. eller.. båda sommnade xD så vi har sovit i våra kläder (mmm mkt mysigt att sova i tajta jeans xD ).



hihi ha en bra dag :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0