UTMANAD

Jag blev utmanad av johanna =)

Reglerna är följande;


Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

_________________M I N A S J U

1. Jag är väldigt kittlig
2. Jag är beroende av godis och kan aldrig sluta äta även om jag får ont i magen
3. Jag är INTE EMO, fast emohysterin börjar faktiskt lägga sig nu ;D
4. Jag är typ rädd för hjon o.O
5. Jag tycker det är tråkigt att tappa kontakten med folk =/ även dom man knappt känner
6. Jag är VÄRLDENS tävlingsmänniska och ser allt som en tävling
7. Jag gillar att reta mina vänner ! =)

Utmaningen skickar jag vidare till:

Viccan www.vicckan.blogg.se
Hanna www.hannaroo.blogg.se
Lina www.linaekesryd.blogg.se
Sanna www.sanna92.blogg.se
Sofia www.olinlundmark.blogg.se
Emma www.busiit.blogg.se
Bina www.binasblogg.blogg.se

det LAGAGDE med länkarna, så detta får duga
förlåt, men ja pallar inte skriva til dom och säga att dom är utmanade, dom får göra det OM/när dom ser det !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0