veligt värre

NEj nu är jag tillbaka till 450D.
Men jag kommer säkert att ångra mej 9283749287492837492 gånger till innan jul!

Kollat lite på olika objektiv också och jag märker att jag verkligen inte kan mycket. Jag fattar inte mycket och jag vet inte ens vad allting betyder på kamerans produktspecifikation. Så om någon snäll och vänlig människa därute som har koll på systemkameror eller kanske har en själv, så vill jag gärna snakka med dej och lära mej lite nya grejjer. Men jag känner att jag måste fortsätat och läsa på och lära mig lite mera. Tur iaf att jag tycker detta är kul =)



Btw, jag skulle då försöka mig på att läsa min eneglska bok,
MEN jags omnade efter några  sidor
så intressant tycker jag min bok är !



Jag kanske skulle ta och se filmen ist (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0