with canon you can


Jag längtar som FAN tills jag har min systemkamera <3
Jag sitter här nu och velar och koller på hemsidor och kollar på specifikationer och på recentioner och kommer inte fram till någonting. Nu fick jag upp ögonen för denna, Canon EOS 50D. Den är lite dyrare än 450n, men ligger fortfarande i samma prisklass som den kameran pappa föreslog kostade. Men ja vi får se ;)
Kanske borde kolla lite på Nikon kameror också innan, men om jag ska vara ärlig vill jag helst ha canon (fråga mej int evrför, kanske för att min nuvarande kamera är canon). Men ska väl kolla lite mer på D90 (eller vad den nu hette?) och på vad nikom mer har för modeller, jag har faktiskt ingen koll om jag ska vara ärlig .
men ah,
JAG LÄNGTER TILLS JAG SITTER HÄR MED MIN EFTERLÄNGTADE KAMERA I HANDEN <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0