dont know, but still so sure

Hej och hallå!
Jag är ganska glad för tillfället, och till dte finns några anledningar;

1. Jag sitter vid MIN dator
2. ÄNTLIGEN är jag ägare av en PRO-plattång. Den som dom har på Torsten dessutom, MEN jag köpte den inte där, utan på internet till mindre än halva priset. Värdare att betala drygt 500 än 1200 (eller vad dom nu tar för den där)! Och jag lovar, HÅRET BLIR MYCKET FINARE. och det känns inte som at det nöter ngt, eller iaf betydligt mindre.
3. Jag har fått ÄNNU ett paket från hm. Ni kanske tror att jag JÄMT beställer massa kläder, det ligger bara en pytepytte liten sanning i det. Det har hänt några gånger nu på senaste tiden men det är eftersom jag fick det födelsedagspresent av mamma =)
4. Jag lyssnar på en JÄTTEGAMMAL spelningslista! Och jag blir typ nostalgisk (A) haha näemen det är jävligt härligt att lyssna på "gammal" (heheh sånnt man lyssnad epå för kanske 2 år sen) musik som fortfarande är bra =)
5. Jag är inte så jättetrött, beror nog på att jag la mig tidigt igår (23.30) och att jag sov några extra timmar imorse ! (A). Det blev en till röd prick i protokollet ! xD Men imorgon bilr det till att skärpa sig, man vill ju inte missa bilden! Vi håller på med olika tecknar-typer. ha gjort vanlig gråskala, skraffering och linjeteckning. Skrafferingen blev skitcool, och eftersom jag är klar så blir det att göra en skrafferingsbild av ngt annat föremål än nypon imorgon=)


MIN NYA ÄLSKLING <3

Postat av: lina

alltså, min skrafferingsbild.... :S blä...

2008-10-06 @ 19:18:07
URL: http://linaekesryd.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0