GENOM HELA LIVET, ÄNDA FRAM TILL DÖDEN, FINNS VI ALLTID HÄR, HELA VÄSTRA STÅ, FÖR VÅRT AIK!

HOCKEY UPDATE;

Torsdag;
AIK-BRYNÄS
5-2
Jävligt härlig match, bra stämming och allt man kan begära

Lördag;
AIK-MODO
4-2
Seg match i början, men tredje då jävlar!
Samma när det gäller klacken. Men tredje var toppen, bla. vågen 3 varv runt !=)


bild; www.skellefteaaik.se

ÖVRIG UPDATE;
Igårdet blevdet att vara med mina kära vänner bina viccan och leffis =) blev att baka, kolla på idol och halvsova! det var mkt mysigt !
Idag blev det att "städa" och fixa med massa saker med mitt rum, sen blev det hockey och efter hocken blevdet att fara och möta lina och nicke på hemmakväll. Vi hyrde filmen disturbia som jag måste rekomendera starkt ! den hade det mesta, och jag och lina blev typ vettskrämmda xD  efter det blev det snakk aom det ena och det andra.sen kom pappsen och hämtade oss och när jag kom hem så kännde jag mig för att s¨lå åp datorn, DUMMA JAG !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0