HJON PILTRE

MIN DAG
(jag bestämmde mej för att säga ngt om varje ämne)
Fysik: Jag och viktoria kingade som alltid. Lab-partners (Love-partners funkar oxå! ;P) forever and ever, visst vare så vi sa ? ;)
TMS: Jag säger bara en sak; HJON!!!!!!!!!!!!! han beslagtog altså min mobil, men altså SERIÖST! jag kunnde väl iaf fått tillbaka den när lektionen slutade..!? Jag kan då iaf lova att jag INTE är hans favoritelev xD
Lunch: Jag blev mobbad av mina kära "kompisar" (och ja, lägg märke till situationstecknen!). Dom berättade även att jag såg ut som en blandning av johan palm och ngn i tokio hotel , + att jag röv såg ut som hjon's............... MKT ROLIGT .......
Matte: Inge kul, fick "närvaropapperna" och jag blev JÄVLIGT förvånad att HJON inte markerat ogiltig frånvaro den ggn jag försov mig en halvtimme typ ?!??!?!?!?!??!?! så det blev bara en lektion borta än så länge ! :)
Svenska: Vi spelade upp våra dialoger som vi gjort ! SVINKUL! :D:D:D:D:D::D vi suklle ha filmat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Idrott: hinderbrännboll, det var ganska tråkigt.... man gjorde inte så mkt,... =)

SEN (efter att jag gått till expeditionen och hämtat min mobil, DET VAR FAN PINSAMT!!!!!!!!!!) tog jag bussen till byske. Jag skulle nämligen på vårdcentralen och ta spruta nummero 2 =).. det gick faktiskt MYCKET BÄTTRE ÄN VÄNTAT och jag blev inte ens yr ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Sen blev det middag och sen har jag varit ute och prommenerat med min hund i höstmörkret=) det var typ jättemysigt!. det är verkligen jättemörkt nu, + att det är väldigt öde här i kusmark , det enda man hör är i princip sina egna gångsteg. MEn jag gillar att vara ute och gå när det är mörkt, och jag ääälskar typ att kolla på stjärnhimlen även om man ser jävligt korkad ut när man går och kollar upp i himlen =)

Nu ikväll blir det nog inet så mycket. Klockan nio blir det att slå på tvn på 4an och kolla på bästastebästaste tv-programmet , HEROES <3 nu sitter jag bara här och bloggar och lyssnar på lite musik. jag är ensam hemme för pappa och tyra är och styckar en älg (hahahah det lät kul xD ). Kanske ska kolla på ngra aa-avsnitt, har inet sett veckans =)

Imorgon blir det iaf kul. blir tat dra till övernattnings eftersom vi ska fira viccan ! =) <3


HJON (utan tröjja) <3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<33

HEJ HOJ HA DET SKOJJ <3


Postat av: Jenny

Grrr heting där;P

2008-10-29 @ 11:16:21
URL: http://jennyklurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0