mörkt

Blev väckt i morse och kännde mig helt död.
Steg upp efter att jag blev väckt en andra gång.

Dagen har mest bestått av att jag har "städat"/fixat i mitt rum. Jag ska ju altså måla om och byta golv (detta har varit bestämmt i typ 3 år, men vi har bara väntat på att vi skulle byta ut oljepannan först, vilket vi gjorde i våras). Jag har stoppat alla mina saker i olika kartonger och det var jävligt drygt ! menmen nu är det värsta gjort och fåse när jag kan börja måla, nästa helg jag är hos pappa kasnske=) fast jag ska även ha lite nya möbler (ny garderob och ny "byro"/ngt man kan förvara saker i), så det måste bli ikea ngn ggn oxå !=)

Aja, jag är iaf svintrött och det MÅSTE bil en tidigkväll ikväll. Hade tänkt göra en MASSAJÄVLASAKER ikväll men jag har iaf gjort dom saker jag MÅSTE göra.. (dvs läxa).

Jahaja nu finns det väl inte så mycket mera att säga. Denna helg har väl varit medelmåttig.
Jag längtar till novemberlovet och jag längtar till halloween, det är så mysigt, MEN skrämmande ;) (jag tror att jag ska klä ut mej till en pumpa)


bild: google

eller btw, jag kanske dissar utklädningsideen, jag kanske bara satsar på att göra en egen pumpa-lykta, och skära ut ansikte osv, har nämligen ALDRIG gjort det i hela mitt liv ^o.O^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0