NEJ ! *emo*

Hej , jag är bäst, nu är jag färdig med svenskan ;D
Nu kan jag ge mejsjälv belöningen att sitta vid datorn ett tag, men jag ska inet vara uppe för länge.

Min syster påpekade idag att jag blivit slapp; att jag har stökigt i rummet, att jag försover mig och kommer försent till skolan, att jag inte är lika pigg och inte lika ordningssam. Det känndes ju kul att höra <3
Men min kära syster är ändå bäst, dagens kommentar var ju idag då vi satt och snakkade om godis och att det inte är bra för kroppen osvosv så sa hon på ett ungeför "Alltså isabell du kommer tacka mig senare i livet, då du är 30 och jag är........ 46 !!!! " ;)
Jenny <3

Annars ikväll har jag varit på musikskolan med mina kära vänner Sofia, Viktor och Andreas! Vi var mycket seriösa när vi satt på golvet och åt fika, mkt seriösa på hela repet faktiskt, hehehehhe (A)
NI ÄR BÄST <3
nej jag skaojjade,
NI ÄR BÄTTRE ÄN BÄST ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0