TODAY

YAO
Dagen har varit riktigt najs.
Svenska med massa svenskaredovisningar (bland annat min, gick väl sådär), Cad (gick väl hyffsat, HJON klagade även DENNA ggn på mitt språk), Lunch (risgrynsgröt), Hål (Cykla till a-torp och hälsa på alla a-torpare, träffade fia, natta, bina & hanna:) ), sen engelska (som var oenligt trevlig :O )
Sen blev det att cykla till buketten och göra en finfin höstbukett till mamma =) hon fyller nämligen år imorgon så nu står blommorna gömmda på mitt rum =)
Kom hem och möttes av en stressad syster. efter ett tag kommer hon på att det är 4 minuter kvar till hennes tandläkartid (och hon skulle till tandläkern i KÅGE) så då sprang hon typ.
Sen har jag pysslat på med lite allt möjligt och nu vill jag ha MAT ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0