trött

Tja,
dagen helt okej.
Började med IKEA-kitchen på cad, nog enda ggn jag kommer tycka tms är roligt ! lunch med GRÄDDE, matte, svenska och idrott. det var SVINKUL , innebandy och bounceball <3<3<33<3<3<3<3<3<33<3
Kom hem efter att ha stått ute och kylan vid cyklarna och snakkat med lina osv ett bra tag. Mammas födelsedag så bennet försökte lyxa till det med att laga fläskfile (med äcklig färdiggjord potatisgratäng och RÖVINSSÅS PÅ KÖTETT=C). Det var svinäckligt så jag gjorde nudlar.
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och vill sova. jag vill även att klockan ska bli heroes-dags =) och jag kommer förmodligen inte att plugga ngt inför matteprovet imorgon. jag tror jag kan allt. -ellerförresten! jag måste lära min skillnaden mellan reella tal, rationella tal, naturliga tal OSV alla sånna....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0