some update

HEJ ALLA BARN NU BLIR DET BARNPROGRAMM!
nej förlåt jag skojjade

Här kommer lite uppdatering:

FREDAG
minns inet skoldagen men iaf SISTA DAGEN FÖRE LOVET och det känndes jävligt bra. Efter skolan blevdet att tvärfara hem till mamma och hämta viccans presenter, där möttes men av en syster som var påväg mot akuten på grund av kramp i magen o.O jag har inte hört ngt sen dess men den KAN ha varit blindtarmen ;S.. sen blev det iaf bussen till kus och där träffade man många kännda ansikten =) . På kvällen blev det att dra till kåge och där blev det pizza, presentöppning (iaf för födelsedagsbarnets del <3), chill i soffan, promenad till ica, prata osvosv <3 mysik kväll och tack till viccan, sandra, viktor, bina, fia, natta, andreas, linda, sara <3
LÖRDAG
Vaknade upp efter inte alltför många timmars sömn och for hem tidigt. när jag kom hem blev det tat sova lite till, duscha och göra mig iårdning för kvällen. Det var nämligen så att min mkt trevliga och attraktiva kompis sabina frenander hade bjudit mej på date. Nej så var det inet alls, men hon hade erbjudit mig att följa henne (och massa andra, HR elever bland annat) och jobba på folkparken. Det var 25-års-jubileum-ngt-för-kommunal-arbetare-typ, och vi serverade. Det var en trevlig kväll, iaf helr klart värt mördan och pengerna ! <3
SÖNDAG
Vaknade upp ngn ggn och har ingen aning om vad klockan var (både för att jag inte har ngn klocka på mitt rum för tillfället och för att min mobil hade laddat ut TROTS det var halvt batteri igår kväll , obanligt? NEJ) , steg upp och åt, sen fick jag veta att jag inet kommer kunna börja slipa (jag gör om i mitt rum) på ett bra tag eftersom pappa är på verkstan och jobbar och vi vet inte vart grejjerna finns och blablabalbal.. men iaf får jag väl hoppas på att jag kan göra det sen idag. Snart ska vi iaf på byggmax och jag ska bestämma vilket golv jag vill ha. Men bara en fråga.. det är väl ingen som bryr sig om man kommer skitrisigt klädd/skitrisig i håret på byggmax?! FÖR JAG ORKAR INTE ! xD aja iaf, fåse vad det blir att göra ikvälll, om det bara blir att fortsätta jobba eller om man kanske ska ringa ngn trevlig vän och hitta på ngt =)

AJA, hoppas alla har det trevligt, och att alla kommer ha att bra lov ! <3

MEN JUSSTJA, tänkte ju bifoga en VÄLDIGT trevlig grejj ;


YEAAH SÄGER JAG BARA ! ;) en andraplats är INET dåligt
YOU GO SKELLEFTEÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D

Postat av: BINLUS

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KÄMPA SKELLEFTE! ho ho ho ho ho!



osv ;)

2008-10-26 @ 19:14:27
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0