YEHA,

HEJ ALLESAMMANS !

Dagen har både varit upp och ner.
Dom negativa delarna ska jag väl kasnke inte prata om, men dom som behöver veta vad det är vet radan, så ingen behöver fråga. Men ibland frågar man sig verkligen varför livet är så orättvist ...
Det påsitiva med dagen är väl att jag inte behöver glasögon!!!!!!!!!! Jag var på synundersökning (lämpen) och jag hade bra syn =) Annat positivt idag var väl lunchen som jag tillbringade med min käre vän sandra. Här är ett fint "samtal" vi hade:
Sandra - Jag har köpt en vägg! :D
Jag - Vaaaah?!
Sandra - Jamen duvet, digemon?
Jag - ?????????
Sandra - FATTAR DU INTE?!?!?
Jag  - Vafasen snakkar du om ?!?! Du har köpt en vägg, en digemon ?!?!?
Sandra - HAHA NEJ, Jag har kört wall, digiwall
Jag - HAHAHAHHAHAHAH *skrattar som fan*


För er som inet vet är digiwall en slags klättervägg/spel/ngt som finns på balder. HAH :D


Ikväll harjag inte gjort så mycket, typ dator, städat osv. Ringt till tyra och snakkat om vilken tid jag ska komma till byske imorgon och ta sprutan, + att hon försökte lugna mig och säga att det kommer gå jättebra.


hittade btw 2 låtar som jag lyssnade på i sommras som jag gillar mktmkt=)

SVINBRA låt, men finns ingen vettig video. så hoppas ni gillar saliormoon <3 det gör jag (A)


jättebra och härlig låt <3<3<33<3<3

hoppas att ni alla har en bra kväll! =)
pusshej <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0