you make me confused

Hej allihopa.
Nu har jag inte uppdaterat sen i torsdags, men nu ska jag berätta lite om min helg

Fredag efter skolan stack jag och ngra kompisar på Kvantum eftersom dom sålde godis för 2.99 och SJÄLVKLART måste man passa på. Efter det blevdet att fara hem och städa hela lägenheten. Sen äta, fixa och sen vid halv åtta möttes ca 15 pers från klassen för att senare dra hem till mej. Vi hade trevligt - film, snakka, tjollrapå och annat trevligt=)

Lördagen började med frukost (bland annat bestående av linas SUPERGODA muffins) och efter ett tag for övernattarna hem. Jag minns inte vad jag gjorde på dagen, jag var ju hemma ensam (vard et hela helgen) och gjorde nog inte speciellt mycket, hade ganska tråkigt. Så därför blev jag glad när kompisarna äntligen började komma =) det blev lite kolla på tv, film(hemmakväll), kuddkrig, kittla varandra, dansa fina danser, snakka och allt möjligt och flumma mitt i natten=) det var SJUKT roligt (minns inte senaste jag hade såhär kul en hel kväll!), och sjukt skönt att vi fortfarande kan träffas! <3

Söndag vaknade vi alla ngn ggn jag minns inte riktigt när. Sen efter alla stuckigt blev det till att städa. Men ska jag berätta en sak, DET ÄR DET VÄRT! om man har haft en jävligt rolig helg så är det värt städningen även fast jag verkligen HATAR att städa! Sen harjag väl inte gjort speciellt mycket idag, kollat alla andra avenyn avsnitt jag inte hunnit kolla på =)Blev även pizza från Viking !,

så jag kan sammanfatta helgen ganska kort egentligen;
JÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTESUPERDUPERBRA!

Jag tänkte lägga ut ngn bild här för att göra detta inlägg mera intressant, MEN sen kom jag på att jag inte sitter vid min dator. JAG VILL HA MIN TILLBAKA!

Postat av: lina

mina supergoda muffins, haha (A) tackar :D

2008-10-06 @ 19:19:20
URL: http://linaekesryd.blogspot.com
Postat av: Bina

JA <3 hjärta till er alla <3

2008-10-06 @ 20:46:14
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0